boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

18 Mart 2010 Perşembe

ANILAAAAAR 1...

Yine bir gün Bakırköy’e gittim , o zamanlar fazla alışveriş merkezi yok karuseli(carousel) var galeriyası(galeria) var.

Karusele attım kendimi geziyorum ,Wc ihtiyacı doğdu, hemen en yakındakine girdim (en üst katta sinemanın oradaki) pisuvarları tercih etmedim ya da doluydu hatırlamıyorum.
Muhtemelen rahatça işimi görmek için normal klozetli kabinlere yöneldim.İçeri girdim tuvaletimi yaptım (merak edenlere küçük tuvalet diim, hayır sıçmadım) tam çıkarken şırıl şırıl akan göt yıkama musluğu (tahret musluğu galiba oluyo) gözüme takıldı, maalesef iyi bir insan olduğumdan ,dedim kendi kendime yazıktır günahtır boşa akıyor sular yeşili sev doğayı koru kapa musluğu.
Ama bir yandan da hijyen duygusu alı koyuyor beni ellemek istemiyorum musluğa,sanki boklu gibi hissediyorum dokunacağım yeri.Neyse pratik zeka kafayı çalıştırdım dedim ulan ben bunu ayağımın ucu ile çevirir kapatırım hem elimi boklamam hem doğayı korurum.
Ama öyle olmadı sıçtımın musluğunu ters yöne çevirmişim ayakla da yapınca biraz ayarsız oldu çevirme işlemi.
Sen musluk sonuna kadar bir açıl itfaye hortumu gibi tazyiği bi ver, su klozetin içinde karşı tarafa jet hızı ile çarpıp oradan doksan derece yukarı tavana doğru fırla ve benim baştan aşağı yağmur ol yağ.
Heh al sana hijyen, elini boklamayacağım diye tepeden aşağı boklu suyla yıkandım.O panikle eğilip hemen kapattım musluğu ama bi kere duşumuzu da almış olduk.
Hemen kafayı öne eğip topuk terki diyar eyledim karuseli o gündür gitmiyorum bi daha da.
Demek ki iyilikten maraz doğar diye boşuna dememişler atalar.Elinizi öperim atalarım.
A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini