boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

23 Mart 2010 Salı

ASABİ SİGARA BÖREĞİ

Benim haricimde kimsenin başına gelmediğini düşündüğüm bir mevzuyu paylaşmak istiyorum.
Olayın kahramanları ben ve sigara böreği.
Öğrenci evi modundayız.

Önceden annemin hazırlayıp dolaba attığı sigara böreklerini gözüme kestirdim o günkü öğünümde.
Çıkarttım dolaptan ,tavaya yağı koydum yaktım ateşide bir güzel.
Bir bir inci gibi dizdim sigara böreklerini tavaya.Neyse yanmasın diye başındayım çeviriyorum filan, aniden (zaten hep ani olur bu tip şeyler) sigara böreklerinden birisi bir volkan edasıyla patlamaz mı! Kendimi mutfaktan zor attım.Patlama derken boom gibi değil volkanların lav fışkırtması gibi düşünün.Tabi burada fışkıran lav değil sıcak peynir. Asabi sigara böreeeee Etna oldu püskürttü sıcak peynirleri lorları bana doğru.
Annem sağ olsun düşünceli kadındır malzemeden çalmamış.Sigara böreğini kapasitesi üzerinde doldurmuş olacak ki ısı ve basınçla peynirler üzerime doğru patladı, neyse ki ninjalık günlerimin verdiği atiklik ile tencere kapağını kalkan gibi kullanarak saldırıyı savuşturdum dostlar.Zafer benimdi acımadan yedim sonra hepsini.(nihahahhaha kötü adam gülüşü)

A©G

2 yorum:

  1. :) süper bir enstantene hakikaten herkesin başına gelebilecek bir olay değil belkide bu konuda yanlızsın :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, o an süper olmasada şimdi komik geliyor o korku dolu dakikalar :D

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini