boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

16 Mart 2010 Salı

KADER

Çok tartışılan bir konu da olsa var mı yok mu diye bir şeyler olduğunu düşünüyorum.

İsmi kader olur ,karma olur vs. ama bir mevzu var.

Geçtiğimiz Cumartesi günü daha iyi anladım ya da etkilendim bilemiyorum.
Evden müzeye gitmek için çıktım ve her zaman kullandığım yolu dalgınlıkla kaçırdım (kader dediğim olay burada kendini gösteriyor işte) normalde yapmayacağım bir şey.
Sonra başka bir yoldan dönmek için devam ettim.Viraja geldiğimde kader benden önce oraya ulaşmış bekliyordu.Uzatmaya gerek yok ne olduysa artık takla atıp kaza yaptım ama yaptığım kazanın boyutuna göre neredeyse hiç yaralanmadan kurtuldum.Kaza anı söylenildiği gibi hayatım film şeridi gibi geçmedi gözlerimin önünden.Hatta öleceğimi bile düşünmedim hiç , sadece takla atan sürüklenen araç dursun istiyorsun hemen.Aynı yükseklik korkusuna rağmen dönme dolaba zorla bindirilir ya da merakına yenik düşüp binersin ya, sonrada inmek için can atarsın öyle bir şeydi.

Neticede kaderde taklacı güvercin olmak varmış diye düşündüm, tabi yine aynı kader de kurtulmak da varmış… Şükürler olsun.
Kader kelimesi böyle bir anlam kazandı işte, her zaman gittiğin yolu şaşırıp kaderinin çizdiği yola sürüklenmek.(dikkatsizlik kişisel hatalar vs. vs. bunları hiç tartışmıyorum bile belki kolayına kaçıp “kader” olarak isimlendirmek iyi geliyor)
Hepsinden öte faydası yok değil bu tip olayların. Derler ya “bir musibet bin nasihattan iyidir” diye aynen öyle. Pamuk gibi oluyorsun sakinleşiyorsun ,pozitif bakış açısına geçiyorsun.Tabi bu ne kadar sürer henüz bilemiyorum…



A©G 16/03/2010

1 yorum:

  1. Abicim çok üzüldüm, çok geçmiş olsun.. Kader tabiki, yaşayacağın bişey varsa önüne geçemiyorsun ama yine de bunu ölümle burun buruna gelerek öğrenmek pek hoş bi deneyim olmuyor.. Tekrar çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini