boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

24 Mart 2010 Çarşamba

NOTLAR

İnsanlara müdahale etmemek kadar zor bir şey yokmuş…
Hele benim gibi bir karaktersen çok zor çok.
İyi kötü , doğru-yanlış fark etmeksizin karışmayacaksın,bırakacaksın kendi hallerine, bir dene ne demek istediğimi anlayacaksın benim gibiysen eğer.
O an o karışma müdahale etme dahil olma hissi geldiğinde kendini bir durdurmaya çalış, çok zor ve tuhaf bir his kaplıyor benliğini.
Sanırım şu anda beni zorlayan bu durumu zamanla başarırsam belki de daha mutlu olacağım…
Deniyorum.

A©G 24/03/2010
---------------------------------------------------------------------------------
Genelde çoğumuzun kafasına takılan, ula şuraya nasıl giderim,taksiyle gitsem kolay olur ama ne kadar tutar gibi
sorular çok olmuşki bununla ilgili bir site yapmışlar,iyi de yapmışlar güzel olmuş takdir ettim kendilerini.

Bende buradan ufak çevreme duyurayım dedim ihtiyaç olursa diye...

http://www.taksimetrik.com/  sağ üstte taksimetreye basıp hesaplama yapabilirsiniz

A©G  05/04/2010
---------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini