boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

18 Mart 2010 Perşembe

ZAMANI DONDURMAK

En sevdiğim uğraşlardan birisi fotoğraf. En sevdiğimle en iyi şekilde haşır neşir olabilmem için en sevdiğimden aldığım hediye de ayrı bir anlamlı tabi.Bu vesile ile kendisine buradan da teşekkür ederim.

Çekilmekten hoşlanmasam da çekmek çok başka bir şey.

Seviyorum ben bu işi, elimden geldiğince de makinayı yanımdan ayırmam zaten.
Fotoğraf bir nevi zamanın dondurulması, hayattan kaybettiğin vakitlerden bir anı söke söke geri almak gibi.

İşte öyle bir anda yoksa yanında fotoğraf makinen o senin gerçekten kayıp zamanın oluyor.

Fotoğraf uğraşımı böyle yazılarla anlatmak hem kolay değil hem hoş değil, bu sebeple ekledim bazılarını, blog içinde üstte FLICKR olan ve değiş tontonda durmadan değişen az sayıdaki fotoğraflar bendenize ait.Canlarım benim bakıp bakıp övünüyorum onlarla.Azlar çünkü ,hem çok vakit yok çekim yapmak için hem de öyle çatur çutur fotoğraf çekmeyi sevmiyorum.Sadece o işe vakit ayırıp onunla meşgul olmak istiyorum.
Gözümüm gördüğüne kalbimin de bir tepki vermesi gerekiyor o anı karelemek için hissetmek istiyorum bana bir duygu yaşatmalı iyi ya da kötü.

Tabi duygu olmadan da pek çok foto çektim çekeceğim ama onları hatırlamayacağım ve insanlarla paylaşmaya çabalamayacağım galiba.

A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini