boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

30 Nisan 2010 Cuma

İYİ GÜN DOSTLARIM

Keşke hiç yazmamış olabilseydim dediğim yazılardan ...

İyi gün dostu : en ihtiyaç duyduğun anda yanında olmayan/olamayan(gözümde malesef hiçbir fark yok) ve bunu malesef ancak o en ihtiyaç duyduğun anda öğrenebildiğin hayal ve kalp kırıklığı yaratan dost türüdür.
O andan sonra ne yapsa iyi gün dostu olmaktan kurtulamayacaktır.
Sen ise kafanda sadece "ben olsam koşarak giderdim yardımına" cümlesiyle yalnızlığına doğru yol alırsın.
Sen de artık eskisi gibi olamayacaksındır, kalbinde kalan son insanlık kırıntılarını paylaşmaktan hep çekineceksindir.
Yeni dostlara kapalıdır kapıların artık...
Herkes için  YAZIK...

Not: bu arkadaşlardan ricam mümkünse beni "içmeye gidelim Cem,sıçmaya gidelim Cem" diye aramasınlar.

A©G

28 Nisan 2010 Çarşamba

Ahmet Abi

Arkadaşlar size geçenlerde gördüğüm bir ninja üstadını tanıtmak isterim.
Her ne kadar kendisi yıldız yerine içki şişesi kullanmış olsa da çok başarılıdır, özellikle de efes tombul şişe seçimini düşmanın isteğine göre yapması beni mest etmiştir.Adamlar bira içmek istiyordu Ahmet abi istediklerini verdi :))

Buyurun:   Ninja üstadı Ahmet abimizin aksiyon dolu videosu
                Olayla ilgili ekşi sözlük yorumları



A©G iftiharla sunar

13 Nisan 2010 Salı

TEKNOLOCİ

Vay arkadaş adamlar ne yapmış ya, ulan demek maçayı sıksak bi 80 sene yaşasak belki birdaha ölüm yüzü görmeyeceğiz.ben aşağıdaki ürünü görüp teknolojinin geldiği noktayı görünce bu hissiyata kapıldım.
İnanmayan baksın ahanda :

http://www.engadget.com/2010/03/05/microsofts-courier-digital-journal-exclusive-pictures-and-de/


IPAD manyaklığına son veren alet olur bu oyum buna, (o kadar reklamınızı yaptım bi tane gönderirsiniz belki)

alternatifleri de gelmeye başladı:

Lenovo Ideapad U1 Hybrid notebook
Gizmo

A©G

4 Nisan 2010 Pazar

OTİZM PLATFORMU


Bu haftasonu ufak bir iş için yolum Metro City AVM'ye düştü, iyiki de düşmüş.Hemen girişte Otizm Platformu'nun danışma standı ve fotoğraf sergisi var.Danışmayı görmeseniz bile fotoğraflar eminim dikkatinizi oraya çekecektir.Benim de ilk başta öyle oldu, fotoğrafları incelerken altındaki hikayeleri de okudum ve çok etkilendim.Mutlaka gidip ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.Stand da bulunan iki hanım çok yardım sever ve size konu ile ilgili detaylı bilgiyi verecektir.
Yaptıkları bu güzel işe benim de ufak bir katkım olsun istedim ve hemen yanımdaki makinamla bir kaç kare görüntü aldım ve o yarım sever iki hanıma söz verdim bu platformu insanlara duyuracağım diye.En azından bu kadar da olsa otistik insanlara yardıma vesile olurum dedim.
Dediğim gibi lütfen gidin görün, gidemezseniz bile mutlaka aşağıdaki internet adreslerinden ulaşın.

www.otizmplatformu.org
www.bendevatandasim.com

Sevgiler
A©G

2 Nisan 2010 Cuma

TAKSİCİ (M)İLLETİ

Yolumda efendi gibi giderken ,ayni efendilikte olmayan hatta heyvanlardan daha heyvanat olan bir taksici ırkı ,yanda yol olmamasina ragmen onume kirdi.
Korna caldim haliyle.
Lavukante camdan vucuudunun yarısını çıkartarak ağzından köpükler saçarak
okunmaya basladi.
Bende "gonusma layyn" diyerekten elimlende bu sozu destekledim (el yukari dogru)
lavukante o hırsla kendini arabadan atıp benim arabaya doğru koşup kapımı zorlamaya basladi.
Sanirsin ki viyana kapılarına dayanmis fetih başlatmiş it oğlu.
O an goz kararmasıyla arabadan indim hışımla, annaaa bi baktım heyvanat belime geliyo cücük gibin, "ne bağiriyon lan" dedim anında geri vites ile cevap geldi
"abi tamam sen haklısın ben özür dilerim bak yaninda da bayan var" demez mi,(afetti acidi bana galiba :Pp ) haydaa ben kavga edecem derken ortamı yumuşattı pezemenkkk, "yürü git lan" dedim, etraftan duyarli vatandaslarda "yapma etme kardeş" diyince olay ööle kapandi.

böyleyken böyle gençler

hareketli günlere devaaam