boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

4 Nisan 2010 Pazar

OTİZM PLATFORMU


Bu haftasonu ufak bir iş için yolum Metro City AVM'ye düştü, iyiki de düşmüş.Hemen girişte Otizm Platformu'nun danışma standı ve fotoğraf sergisi var.Danışmayı görmeseniz bile fotoğraflar eminim dikkatinizi oraya çekecektir.Benim de ilk başta öyle oldu, fotoğrafları incelerken altındaki hikayeleri de okudum ve çok etkilendim.Mutlaka gidip ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.Stand da bulunan iki hanım çok yardım sever ve size konu ile ilgili detaylı bilgiyi verecektir.
Yaptıkları bu güzel işe benim de ufak bir katkım olsun istedim ve hemen yanımdaki makinamla bir kaç kare görüntü aldım ve o yarım sever iki hanıma söz verdim bu platformu insanlara duyuracağım diye.En azından bu kadar da olsa otistik insanlara yardıma vesile olurum dedim.
Dediğim gibi lütfen gidin görün, gidemezseniz bile mutlaka aşağıdaki internet adreslerinden ulaşın.

www.otizmplatformu.org
www.bendevatandasim.com

Sevgiler
A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini