boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

2 Nisan 2010 Cuma

TAKSİCİ (M)İLLETİ

Yolumda efendi gibi giderken ,ayni efendilikte olmayan hatta heyvanlardan daha heyvanat olan bir taksici ırkı ,yanda yol olmamasina ragmen onume kirdi.
Korna caldim haliyle.
Lavukante camdan vucuudunun yarısını çıkartarak ağzından köpükler saçarak
okunmaya basladi.
Bende "gonusma layyn" diyerekten elimlende bu sozu destekledim (el yukari dogru)
lavukante o hırsla kendini arabadan atıp benim arabaya doğru koşup kapımı zorlamaya basladi.
Sanirsin ki viyana kapılarına dayanmis fetih başlatmiş it oğlu.
O an goz kararmasıyla arabadan indim hışımla, annaaa bi baktım heyvanat belime geliyo cücük gibin, "ne bağiriyon lan" dedim anında geri vites ile cevap geldi
"abi tamam sen haklısın ben özür dilerim bak yaninda da bayan var" demez mi,(afetti acidi bana galiba :Pp ) haydaa ben kavga edecem derken ortamı yumuşattı pezemenkkk, "yürü git lan" dedim, etraftan duyarli vatandaslarda "yapma etme kardeş" diyince olay ööle kapandi.

böyleyken böyle gençler

hareketli günlere devaaam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini