boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

26 Haziran 2010 Cumartesi

THE COVE

Çok iyi şeyler yazamayacağım bu sefer...

Öncelikle Richard O'Barry ve ekibine bu belgesel için teşekkürlerimi sunarım.

"The Cove" bu belgeseli seyredin arkadaşlar.Benim gibi damarlarında tuzlu su akan bir deniz aşığı iseniz belki çoktan izlediniz bile.
Böyle şeyleri çok ararştırır okurum ama malesef kaçırmışım bu sefer ,belgeseli izleyene kadar içeriğini bilmiyordum ve bu sebeple bende şok etkisi yarattı,çok üzüldüm izlerken.
Detayları anlatmayacağım ama "The Cove" Japonya'da yapılan yunus katliamını tüm çıplaklığı ile gözler önüne seriyor.Üstelik bu katliamı meşru kılmak için yapılan kirli siyaseti de göreceksiniz.
İnsanoğlunun nasıl bir varlık olduğu (hem iyi hem kötü anlamda) seçilen yollar tüm detayları ile gözlerinizin önünde olacak.
Belki diyeceksiniz "bu katliamdan şimdi mi haberdar oldun?" diye, tabiki değil yıllardır bu ve benzeri katliamları dehşetle duyuyor ya da görüyoruz ve ben en azından bir şekilde bunu etrafıma duyurmaya çalışıyorum,elimden geldiğince bağış yapmaya çabalıyorum.
Eminim ki bu belgeseli izleyenler de birşeyler yapma ihtiyacı duyacaktır.
En azından benim gibi çevresine duyurmak isteyecekler insanların bu katliamdan haberdar olmasını sağlayacaklardır.

Sizlere gerekli internet sitelerini de vereceğim birazdan ve isteyenler oradan gerekli bağışları ya da farklı yardımları yapabilecek.1 dolar bile olsa bağışlayın "aman ne faydası olacak?" diye düşünmeyin.

Lütfen ama lütfen bu yazıyı okunmakla yetinmeyin az önce dediğim gibi en azından etrafınıza duyurun, hepimizin internete çeşitli sitelere üye olduğunu ve bu sitelerde çokça vakit geçirdiğimizi düşünürsek yapacağınız fayda düşündüğünüzden de çok olacaktır.
Tek yapmamız gereken bu belgeselin dolayısıyla bu katliamın verlığını tekrar tekrar duyurmak.Daha fazlasını yapmak isteyenler zaten souna kadar gidecek araştırıp bulacaktır elinden geleni yapmak için.

Bilgi alabileceğiniz ve yardımda bulunabileceğiniz internet adreslerini aşağıda veriyorum.
Hepinize şimdiden katkılarınız için çok teşekkür ediyorum.

Destek Sitesi: http://www.takepart.com/thecove

Bağış Sitesi: https://opsociety.worldsecuresystems.com/securedonation.htm

Resmi İnternet Sitesi: http://www.thecovemovie.com/

A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini