boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

15 Haziran 2010 Salı

EZEL

Bu diziyi başlarda çok sıkı bir şekilde takip ediyordum ancak kanal değişikliği vb. konulardan koptum pek çok insan gibi, şimdi yine ara ara seyrediyorum.

Diziyi anlatmayacağım sadece dün yine Ramiz Dayı karakterinin ağzından bomba sözler döküldü, ya da ben bu sözleri yaşamışlıklarıma yakın bulduğum için bende bomba etkisi yarattı...

Konuyu dağıtmadan internette bulabildiğim kısmını veriyorum aslında daha uzundu ama şimdilik bunu buldum.

Haksızlığa uğrayınca bir kere en zoru inanmaktır yine kendine.
Hakkı yenen adam öfkeli değildir sırf, utanır.
Utanır bütün bunlara izin verdiğine.
Haksızlıktan değil utancını kapasın diye karar verir kötü olmaya.
Başkalarının umutlarına saplar hançerini.
Çünkü korkar kendi umutlanmaya.
Asıl haksızlık ihanet değildir, ihanetle aydınlığı kapamaktır.
Umutları öldürmektir.
Ta ki hayat kendi nefesini sana ödünç verene dek.
Ta ki bir daha aynaya bakmaya cesaret edene dek.

yazıyı ekşisözlük yazarlarından jack nicholson'ın entrysinden aldım

A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini