boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

9 Haziran 2010 Çarşamba

GRİ

Bu aralar bende havalara uydum, griyim yani. İçimiz karardı arkadaş Haziran ayında kuşlar cıvıldayacağına dolu yağıyor tepemize, “başımıza taş yağacak” diye feryat edenler mutlu mu şimdi acaba? Hayır tatile de az kaldı bu seneki tek umudum en büyük beklentim o , kusura bakma hava şartlarına hayallerimi teslim edemem.Acı bana doğa ana, bütün yıl köpenk gibin çalış didin tek tatilinde de tepene dolu yağma ihtimali olsun , böyle bir depresif şizofrenik durum yokmuş ya…

Olaya eğlence katayım arabayı satıp zodiac bot alayım mesela diyorum , sonra işe Yunan Adalarına çıkartma yapar gibi gidip gelmek her gün çekilecek eziyet değil diye vazgeçiyorum.

Zaten morallerim bozuk dost dediklerimizin pek çoğu meğer Kazıklı Voyvada imiş de benim haberim yeni olmuş (anlamışsındır zaten son yazdığım ağlak alıntılardan yazılardan) bu havalar da perişan eti iyice, vurucam kendimi yerli içkilerin kralı RAKI denilen mucizeye o olacak.Artık buz yerine yağan dolu tanelerini katarım rakıya da.

Ya evet sıkmış olabilir bu yazılar belki ama bu modan çıkmak için gerekli şartlar oluşamıyor bir türlü,hayır doğa ana da çok üstüme geliyor böyle tepeden dolu yağdırmalar ,kasvetli havalar ,bulutlar filan.

Böyleyken böyle sıkılıyorum yani, teselliye varış noktam geri sayımda az bir vakit kalan tatil günü…

Bu yazıyı okumayın içiniz kararmasın moralleriniz bozguna uğramasın. (yazıların sonuna göz atan uyanıklara kıyak yaptım, baştan okuyanlar için ise yapacak bir şey yok sizin teselliniz zaten doğru olanı yapıyor olmanız olsun he olmaz mı?)

A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini