boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

21 Haziran 2010 Pazartesi

Gripimsi , Nezlemsi Birşeyler. Böyle Soğuğa Karşı Alınganlık Gibi Hani.

Hasta oldum.Gripimsi ,nezlemsi böyle soğuğa karşı alınganlık gibi ortaya karışık yanarlı dönerli ateşli hapşırıklı sümüklü türden.

Sadece hasta olmakla kalmayıp etrafıma da itinayla bulaştırıyorum.Yaklaşık 2 metre mesafeden dik bir açıyla beynime beynime üfleyen klimadan şüpheliyim.

Ofis insanları da diğer tüm insanlar gibi umarsız,bencil ve daha nice kötü söze yakışır varlıklar olduğundan hastalık süresince de haklı gerekçeleri ile klimayı turbo modunda çalıştırmayı ihmal etmiyorlar.Ben olsam bende öyle yapardım değil mi lan itler? Yapardım belki…

Yaz günü (1 Haziran-31 Ağustos dönemini kapsar) grip olmak , güneşe inat ekstradan +5 ⁰C sıcaklık demektir.Alın bölgesindeki terlere bakarak performans ölçülseydi şu ara voleyi vurmuştum dostlar.

Bu lanet nalet hastalığın bana ve etrafıma verdiği rahatsızlık yüksek dozda olmasına rağmen kimsecikler, “hadi git eve iyileş,hem bize de bulaştırma” demez.
Korkusuz ipneler, hepinize bulaştıracağım, kırıciiiğim geçiriciiiğm sizi de orta çağlardaki veba salgınları gibi nihahahhaha.

Önlem almaktan da geri kalmıyorlar ama kendince (içten içe tırstılar lan galiba).
Örneğin yanımdaki hatun 15dk içinde tüm çöpümü kağıt mendil arası duble sümükle doldurduğumdan olsa gerek, fıs fıs kolonya sıkıyordu kendine tepeden aşağı, hızını alamayıp çöpümü de fısfısladı.Bir an korktum ulan dedim bu şimdi çakmağı da çakar puff diye yakar beni de çöpümü de mikroplar kırılsın hijyen gelsin ortama diye.Usulca su şişemi kendime doğru yaklaştırdım olası bir çakmaklı alevli saldırıya ani müdahale için.

İşe de yarıyor hani, yanıma gelip iş filan istemeye kalkan olduğunda keh keh öksürüp bi de yüzüne doğru hapşırdım mı kıyamet sonrası dünyada tek kalan adam sahnesinde gibi oluyorum.

Tüm avantajlarını elimin tersi ile itebilirim ama yinede yeter ki geçsin hemen.Avarel gibi ağzı açık nefes almak ve zombi gözlerle etrafa bakmak iç de güzel değil.

Bir de evreleri yok mu bu hastalığın eziyet valla. O ilk boğazdaki kıpırdanma ile başlayan telaş,hasta mı oluyorum sorusunun akıla düşmesi, akabinde duyulan “ulan ilaç içsem mi acaba yoksa bir şey olmaz geçer mi?” ikilem,verilen yanlış karar (ilaç içsen de olacaksan oluyorsun ama neyse hadi karar yanlış olsun), kısa bir süre sonra boğazdaki kıpırdanmanın tepinmeye dönüşüp tırım tırım pastil aramaya koyulmak bulamamak ve nöbetçi eczane aramaya üşenerek teslim olmak hastalığa.

Ertesi gün kaldığın yerden mücadeleye devam etmek ama bu sefer yanına çeşitli ilaç firmalarından adam toplamak.Hastalığın da boş durmayıp yanında şelale kıvamında sümük getirmesi.

Daha savaşın ilk anlarında burun kenarlarını zımpara ile silmişçesine perişan etmek ve nefes alışlarını ağız tarafına yönlendirerek ağır kayıplar vermek.
Leblebi gibi yutulan haplar ile taaruz edip şelaleyi ekarte etmek, oysa ilerleyen zamanlarda anlaşılacaktır ki o şelale yeşil dev adam Hulk gibi olmuş, balgam olarak geri dönmüştür.

Öğğğğggghhk iğrenç valla okumayın hiç bundan sonrası kan vahşet ya…

Nııııhh, haaarrrk, tuuuuuuuu şeklinde üçlü bir kombo ile yeşil dev adamlar savuşturulsada savaşta kazanan yoktur lafında olduğu gibi bu iğrençlikle kendinizden soğursunuz.Zaten etraftakiler çoktan soğumuştur onu anlatmıyorum tekrar tekrar.

Şimdilik burada bırakıyorum çünkü yeşil dev adamlarla savaştayım daha bir sonraki bölüme geçemedim.Haklı mücadelemiz devam ediyor…

A©G

2 yorum:

  1. yaz gelioyo ofiste patlıyoruz klima var çarpılcaz diye açamıyoruz. ya da birimiz açmak istesek diğerimiz yok ya olmaz diyor. olmuyor bi orta yolu. ne bok yiycez biz bre=) geçmiş olsun sana da. acil şifalar diliyorum ofiste çalışan klima mağduru komşum :P

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler.
    pek çok şeyde yaptığımız gibi repliği "yapacak birşey yok" söyleyip kürek mahkumluğuna devam. :))

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini