boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

29 Haziran 2010 Salı

KELEBEK İSTİLASI

Şu ara çevremde bir tuhaflıklar hissediyorum.
Önceden bu kadar gözüme batmamıştı ama bu aralar çok rastlamaya başladım.

Kelebekler.Evet çeşit çeşit irili ufaklı kelebekler.
Önce evde dikkatimi çekti ,ulan dedim hadi sevimli böcüktür elleşmeyelim kıymayalım ama yok her geçen gün popülasyonlarında artış gözlemledim,tuvalete giricem "dolu siktir lan sıranı bekle" demeler yemek yiyicem yok efendim "biz burda batak oynuyoruz yürü git içerde ye" demeler.
Bir sinir geldi bana ipneler benim evimde bana artislik yapıp istilacı olmuşlar.
Alırsın raidi verirsin bunlara acımasızca fıssss fısss hunharca.Telef ettim ipneleri.
Ama yok sanki zombi pezevenkler, hala kökü kurumuyor, ula biz hamamböceğinden bile böyle çekmedik kelebek istilası ne demek ola ki?
Bu ara bi operasyon daha yapıcam ama acımıyacağım,sivrisinekten ,kara sinekten beter edeceğim sizi.

Dedik hadi neyse evde türedi bunlar bi şekilde ama yok öyle değilmiş.
Dışarı çıkıyorum yemek yerken hoop arkadaşın dudağından bi öpücük alıyor kelebek,ofise geliyorum içerisi kelebekler vadisi olmuşkah ölüleri yerde yatıyor kah böyle pır pır uçuşuyorlar içeride.

Acaba diyorum küresel olarak bir istia mı var?Var mı bilen?
Ya da habire yağmur habire yağmur olunca bunlar içerilere mi kaçıyorlar?

Anlamadım gitti a dostlar,belki dedim siz de aynı dertten muzdaripsiniz...

Bundan böyle raid,detan gibi kutuların üzerindeki haşere resimlerine kelebek de eklensin yetkililere sesleniyorum.

A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini