boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

15 Temmuz 2010 Perşembe

KOVA BURCU

Burçtu faldı anlamayız biz erkeler, aklımıza bile gelmez ama az önce bloggerda gezerken birşey fark ettim,

Profilimi düzenlerken ilgi alanları bölümünde yazdıklarımı link olarak gösteriyordu "FOTROĞRAF" olana tıkladım, ne göreyim ortak ilgi alanı olan binlerce blogger, bir kaçına da ziyarette bulundum hatta.

Ama esas dikkatimi çeken neredeyse tümünde ortak başka nokta fotoğraftan sonra KOVA burcu olmaları.
Demek ki böyle birşey, biz kovalar gezip tozmayı özgürlüğü sanatı vs seviyoruz...

Tüm kovalara selam ederim.Araştırdım öğrendim yükselenim bile kovaymış vay anasını be...
Yakında gazetelerden fal okumaya başlarsam şaşırmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini