boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

30 Temmuz 2010 Cuma

Kuzey Ege Ziyareti

  Bir kısmınız biliyorsunuz zaten denize olan tutkumu.
Tabi haliyle deniz ile ilgili ne varsa ben oradayım.
Serbest dalış ve zıpkın avcılığı ile de haşır neşirim.
Yanda gördükleriniz ise son dalışımdan avlar.

Eminim bazıları bu tür olayları vahşet vs. olarak değerlendirecektir,kendince haklılardır ama bu sporla uğraşan pek çok arkadaşım ve ben çok duyarlı davranmaya çalışıyoruz,gereğinden fazla avlanmayız mesela,belli büyüklükte balıkları seçerek avlarız,
soyu tükenen türleri sadece izleriz,

su altında canlılar için tehdit oluşturacak ağ parçaları ip vs.
görürsek keser atarız yada çıkartabiliyorsak çıkartırız.

Ağa dolanmış balık görürsek  hazır hedef demeyiz kurtarırız.

En son dalışımda dev mavi bir deniz anasını oltacıların kopmuş misinasına dolanmış olarak gördüm ve misinayı keserek kurtardım.

Kısacası bu yazıyı bakın ben bunları vurdum diye yazmıyorum insanları bu tür sporlara olumsuz bakışını yumuşatmak istiyorum.Aynı zamanda da doğaya karşı duyarlı olmaya çağırıyorum.

Teknelerin tonlarca büyük küçük demeden dip yapısını bozarak avlanması yanında bir zıpkıncının avladığı standartlar dahilinde 3-5 balık bu pencereden bakınca sanırım vahşet olmayacaktır...

Hoşçadalın ;)

A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini