boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

15 Temmuz 2010 Perşembe

MUZLU SÜT VE MISIR GEVREĞİ

Ofiste acıktım akşam spora gidicem yiyecek aranıyorum, hatunlardan birisi sağ olsun "muzlu süt var" dedi.
Dün de cornflakes vermişti, düşündüm o cornfakes ile muzlu sütü karıştırıp yiyeyim.
Aklıma edeyim o nasıl bir lezzet öğğğgg kusacağım çaktırmıyorum  ama iğrenç oldu, kızceğizi de kafaladım o da yaptı kendine.meğer bana küfürler ediyormuş o da çaktırmıyormuş.Bir de kıza utanmadan süt bozuk mu diye sorunca mevzu patladı :))) Zehirlenmesek bari dedim hatun bana "yarın sıça sıça işe gelmeyelim de iyidir" dedi.Zuhahahahha

Siz siz olun bu ikiliyi karışrırmayın aman ha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini