boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

26 Ağustos 2010 Perşembe

ANILAAAAAR 2...

Yine bir gün mahalledeyim ,cepte sapan , üst baş düzgün ancak vücüüüdün çeşitli bölgeleri yaramazlık neticesinde hırpalanmış kabuklanmış vaziyette.görüntü bu. o günkü programımda kardeşim(kobay da denilebilir) ile çeşitli patlayıcıları test etmek var. malzemeler ; füze,torpil,kızkaçıran ve çatapat.

Önce torpilleri tekli patlatarak eğlenmeye çalıştım ama yetmedi , akabinde birkaç torpili bantlayarak mahallede yıkım yaratmaya çalıştım olmadı.Ne yapsam ne yapsam derken füzeleri ard arda bantlayarak(ayak kismi cikartiliriki fuze arasina fitil yerlestirilir ve bantlanir) daha yukarılara göklere ulaşmayı hedefledim, kibriti çakmamla füze havlandı ama ağırlığından ötürü(benden ötürü beya) yalpalayarak bir bilinmeze yöneldi ben ve birader ağız açık füzenin kurbanına ulaşma anını ağır çekimde izledik, o hedef malesef kendi evimizin penceresi oldu.Kaçarak uzaklaştık.

Bu yaramazlık beni kesmediğiden ekibi genişlettim mahalledeki diğer çocuklarla buluştum, tabi patlayıcıyı gören geldi.dedim gelin size ne göstericem.merakla toplandı bütün zavallılar.önce kızkaçıranların içindeki beyaz tozu bir yer döktüm,ben önde bunlar arkada merakla bekliyorlar, yaklaşıyoruz patlayıcı toza doğru kibriti çakıp hemen kaçmaya çalışıyorum onlar da arkamda, ama tabi kibrit sönüyor,bir iki üç olacak gibi değil, eeeh dedim gelin, eğildim tozun başına kurbanlar arkamda bir çakarsın kibriti heryer oldu bembeyaz duman. ben dahil bir sürü çocuk çığlıklar içinde çil yavrusu gibi dörtbir yana dağıldı yüzünü yıkamaya su arıyor,geçici körlük yaşadık feci şekilde o eski foto makinalarında puf diye patlayan beyaz toz gibi oldu aynı,şanslıymışız ki kimsede kalıcı birşey olmadı.

Birkaç saat geçip çocukça aptallıktan olsa gerek tüm olanları unutup olaya devam ettik, elimde son olarak şerit şeklinde satılan çatapatlardan kalmıştı onu da eve dönüş yolunda kullanmak üzere saklamıştım.duvara sürtüyorum çıtır çıtır mini patlamalar oluyor hoşuma gidiyor, sonra değişik bişey yapalım dedim kardeşime yere koy sen şeridi ben taş atayım patlasın fikrini sundum, zavallım hemen işe koyuldu o daha yere sererken bir patlattım taşı çatapata,hoop bir parça patlayarak çocuğun kafaya düştü hala patlar halde biraderin kafadan dumanlar çıkartıyor bu da koşturuyor tabi kaffadaki yangınla,neyse ki ciddi bir yaralanma olmadan atlattık.annem ve babam tarafından cezalandırılarak patlayıcılarla olan bağıma son verildi haliyle.
A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini