boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

26 Ağustos 2010 Perşembe

ANILAAAAAR 4...

Yine birgün mahalledeyim, o ateş yakma mevzusu ne ise ilk insanların keşfi gibi bütün çocuklar bayılır ya işte bende yaktım ateşi çer çöp ne varsa tutuşturdum , çocuklar toplandı tabi şenlik ateşine herkes atıyor birşeyler, sonra eriyen plastiklerden biri dikkatimi çekti sopa ile kurcalamaya başladım ,hoop daldırıyorum sopayı kaldırıyorum eriyik halinde plastiklerle oynuyorum. o sırada sopayı ateşten uzaklaştırırken arkadaşlardan birisi ateşin yakınlarındaymış ,sopanın ucundaki sıcak plastik ak çocuğun kulağa damla sen, anam bir feryat figan ne olduğunu anlamdım tabi baştan sonra çocuk zurnayı düzüp koşuşturmaya başlayınca bende araziye uydum.
A©G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini