boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

26 Ağustos 2010 Perşembe

ANILAAAAAR 5...

Yine birgün yaramazlıktayım bu sefer mahalede değil şehirler arası başka bir mevkide deplasmandayım.Akşam saatleri baktım birkaç adam sote karanlık bir köşede içip muhabbet ediyorlar kafam güzel modundalar sohbet koyu, arkadaşlara dedim şunları bi ayıltalım. hemen aramızda para toplayıp en yakın bakkaldan torpil temin ettik ve 2 gruba ayrıldık, tabi ki ben saldırı timindeyim diğer gruptaki arkadaşlarda gözlemci rolünde. operasyon şu şekilde kararlaştırıldı ben ve bir arkadaş ilgili kişilere görünmeden sızma yapacak toprillerin fitilleri kısaltılıp çabuk patlaması sağlanacak ve bu eylem gerçekleştirilirken de diğer çocuklar olaydan habersiz gibi hedeflerin yakınından yoldan geçiyor gibi olayı gözlemleyip bize anlatacak.

Operasyon başarıyla sonuçlandı sızma harikaydı torpilleri yakıp adamların altına attıktan ve patlama yaşadıktan sonra yerlerinden fırlamalarını görmeliydin sevgili okur, hoş biz de saldırı timi olak göremedik ama gözlem timi detayları anlattı.* tabi ki kimse yaralanmadı sadece korku salındı.

A©G

2 yorum:

  1. ahahaha bunun kız kaçıran versiyonunda az çekmedim ben beee!!!

    YanıtlaSil
  2. hahah :)) var var öyle kız kaçıran ile ilgili başka bir anı da var , bir mahalle çocuğu kendimle birlikte telef ediyordum, blogda mevcur okuyunuz :)

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini