boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

26 Ağustos 2010 Perşembe

ANILAAAAAR 6...

Yine birgün  mahalledeyim, kankalar geziyoruz muhabbet filan böyle herzamanki gibi.
Şevket isimli arkadaş evlerinin bahçesindeki duvarın yıkılıp tekrar yapılacağını anlatmaya başladı.Babası duvar eski döküntü olduğu için yenileyecekmiş.

Anam ben bu lafı duydum ya bir coştum kafamda planlar sahneler uçuşmaya başladı, hemmen Şevket'e "yarın yıkıma beni de çağır bak sabah kaç olursa olsun uyandır gelicem" dedim.

Neden nooldu diyince  300 spartalı edası ile göğüs dışarı kendime gizemli bir hava katarak "Ben yıkacağım o duvarı" dedim.Görsen sanki Berlin Duvarını yıkıyorum.

Bunlar şaşırdı tabi ama benim de ne kadar ninja bir insan olduğumu biliyorlar, zaten Şevket tırsıyo benden kulağını yakmıştım ya hani...

Tamam dedi. O an yaşadığım mutluluğu anlatamam, gözümün önünde Cüniiiyt abimin (Cüneyt Arkın) buzdolabına filan hunharca giriştiği uçan tekmeler attığı sahneler mi sitersin çeşit çesit ninja filmlerinde havada uçan tekmeleri ile gezen ninjalar mı istersin geçip duruyor. (tarihler zamanlar filan uymayabilir bu delilikle kesin zamanlar veremiyorum o reklam belki o dönem değil sonrasında da olabilir üstüme gelmeyin sakın uçan tekme atarım)
Yıkım şekli belli ne balyoz ne belediye bizzat ben şahsen kendim ve uçan tekmem. O gece zor uyudum duvar yıkacağım diye heyecandan.
Sabah oldu beni uyandıran filan yok koşarak kahvaltı etmeden olay mahaline gittim, o da ne duvar yerle bir yerne yenisi yapılıyor :((( ühüü gözlerim karardı fenalaştım , hemen Şevket'e koşup yakasına sarıldım ve erik ağacı gibi silkeledim onu "bunu bana nasıl yaparsın" diye çemkirdim. Çocukceğiz de ık mık napiim babam filan diyebildi.
Allahın delisi ile mi uğraşacaklar sabah sabah tabi.
Yani bizim uçan tekme boşa gitti, sonradan intikam için o yeni duvara doğru uçmak istesemde sevgili arkadaşıma bunu yapamazdım.
Şevko okuyorsan beni affet zaten senin kulağı da yaktıydım kabahatim çok, çocukluk işte...

Anılar sesisin başlangıcı geride kaldı kolaylık olsun link vereyim hadi

http://hamyaparim.blogspot.com/2010/03/anilaaaaar.html

A©G

2 yorum:

  1. selamlar. seni mimlemiş bulunuyorum ama dilersen =) sayfama bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. sevgili komşum, ne yaptın göremiyorum eminim iyi bişeyler yapmışsındır ama.
    Bilgin olsun senin bilog olmuş bilok.Ulaşamıyorum,mahrum etme bizi o güzel yazılarından...

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini