boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

4 Ağustos 2010 Çarşamba

KANLICA

Kanlıca denilince pek çok insanın aklına sanırım meşhur
Kanlıca Yoğurdu geliyordur.

Hani şu pudra şekeri ile yenilen leziz şey.

Ben ise Kanlıca denilince daha çok eski işimi hatırlıyorum ,
4 sene o taraflarda takılınca normal tabi.

Pek çok öğle yemeğini zaten Kanlıca sahilinde yerdik.

Balık restaurantları,deniz havası,yoğurdu vs.
ile güzel bir yer Kanlıca.

Avrupa yakası bağımlısı olarak "karşı tarafta yaşayamam" paranoyasına ben de sahibim.
Bu konuda tek istisnam şimdilik kanlıca gibi gözüküyor bir imkan olsa orada yaşayabilirim bak.

Neyse uzun bir aradan sonra ilk defa tekrar gittim ,balık yedim üzerine korkmadan Kanlıca Yoğurdu'nu da indirdim mideye.

Sonra gidip deniz kenarında oturup boğazı izledim,izlerken pis boğazlığa devam edip türk kahvesi içtim.

Birkaç çılgın çaybahçesinin çatısından boğaza fırlattı kendini,
şansıma fotoğraflayabildim o anı.

Bir de Sponge Bob ve arkadaşları ile karşılaştım.
Yoğurt yemeye geldik abi dediler.






Yedik içtik gördüklerimizi de paylaşalım değil mi buyurun.






Fotoğraflar geçen haftadan...

3 yorum:

  1. sünger bob ve arkadaşları iimiş (::

    YanıtlaSil
  2. çok kafa çocuklar, görseniz, heleki o koca kafalı örümcek adam sadece kafa gördüğünüz gibi :)))

    YanıtlaSil
  3. hehe aynen öyleymiş. zıpaydırmen in koca kafalısı makbuldür :PP

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini