boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

30 Ağustos 2010 Pazartesi

MİM

Vay ki vay hey ki hey.
 Ben ki kendi halimde yazar çizerken bir komşum oluverdi  adı illegalsmile , onun biloğu yanında benimki arka mahallenin çöplüğü ama sağ olsun o hiç bırakmadı bu çöplüğü. Geçenlerde de yapmış yapacağını mimlemiş beni, hemide Okurken en zevk aldığın 3 Blog sorusuna cevap olarak vermiş bizim çöplüğü. Sağ olsun var olsun.
Bir de davet göndermiş ben de severek davetini kabul ettim ve mimini devam ettiriyorum.
Saygılarımla komşum....

 1-Lakabın varmı varsa nedir ?
En çok söylenen "Manyak" kelimesiydi, çeşitli manyaklıklardan dolayı,özellikle tehlikeye olan düşkünlük olabilir bu lakaba sebebiyet.
2-Son zamanlarda diline dolanan şarkı ?
Sen nasıl başardın yüzyıllık ağaç gibisin
Nasıl böyle kaldın
Büyürken eskimeyen, eskisede değerlenen
3-en son neye - kime aşık oldun ?
denize aşıktım geçen yine oldum yarın yine olurum, denize aşkım sonsuz
4-en son okuduğum kitap/film ?
okuyamıyorum elime yapıştı kitap, Sürü var yarılarındayım ama gitmiyor.Film ise Kapı, kitap okuyamazken üst üste 2-3 filmi izleyebiliyorum :)
5-Son zamanlarda en çok özlediğin...
iki seksen uzanıp boş boş vakit geçirmek
6-Bir günlüğüne ünlü biri(oyuncu-şarkıcı-politikacı) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun ?
Cüneyt Arkın olurdum, topkapı surlarında keklik gibi sekerdim.
7-Yarınn sabah ilk planın ?
yapmam gereken o kadar çok şey varki anlatsam fena sıkılırsınız
8-En sevdiğin Huyun ?
Huyum Kurusun (marka gibi valla) iyi arkadaşımdır, ama çok yıprattı bu huy beni (o yüzden kurusun dedim)
9-Şuanki mesleğinde - bölümünde olmasan ne olurdun ?
ninja olur alayını götünü keserdim, yok yok ülke ülke il il gezip değerlendirme uzmanı olurdum tatilden tatile koşmak isterdim.
10-Okurken en zevk aldığın 3 Blog ?
illegalsmile  çok güncel çok keyifli
agressif pollyanna  akrabam diye demiyorum komik kızdır
pucca güneş balçıkla sıvanmaz tabi, karnımı ağrıtan yazıları var okurken sıçırtıyor bazen,komik hatun biraz arıza ama kmik yinede.


ben de mimliim tabi pucca yı mimlesek şimdi sallamaz bizi, bu durumda kuzen sana çıktı ihale buyur bakalım :)


agressif pollyanna

2 yorum:

  1. bloğum hakkında söylediklerin için teşekkürler ve bence senin bloğunda gayet güzel ve keyifli. lakabını da sevdim gerçekten =)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum kuzen. Sen benden daha komiksin bence, naçizane sana yetişmeye çalışıyorum bende kendi çapımda işte :)

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini