boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

21 Eylül 2010 Salı

ARKA CEPTEKİ TARAK

Arka cebinde tarak taşıyanlar ilginç gelir bana.
Başka ceplerinde taşıyanlarada aynı gözle bakarım sorun yok.
Şimdi bu adamları nasıl sınıflandırmalı?

Tedbirli adamlar mı?
Güzelliğine düşkün adamlar mı?
Antika adamlar mı?
Kılla tüyle uğraşmayı seven adamlar mı?

Ben bilemedim neyse genel olarak çepte tarakla gezenler diyelim...
Birde futbol takımı renklerinde olanlar var hiç girmek istemiyorum.

Fırt diye arka cepten çekiyorlar tarağı böyle bakakalıyorsun, emanet çeker gibi.
Hayt nooluyor oluyorsun!!
Birde böyle elle filan düzlerler geri doğru tarakla tararken.Yandan yandan keserler kendilerini.
Film tadında adamlardır valla helal olsun.

Öyle sadece belli bir kısım da taşımıyor bunu babalarımız ,dedelerimiz alt üst statü hep karışık.
Bizim yönetim katında bile var bu alışkanlık.
Üstelik çoğunluğun kel olduğu bir toplumda tarak satışları tavan yapmıştır sanırım.

A©G

2 yorum:

  1. ben geçen gün cebinden tarağı çıkartıp kollarındaki tüyleri tarayan bi adam gördüm gülmekten altıma kaçırcaktım nerdeyse bide öyle itinayla tarıyor ki ameliyata girmiş uzman bi cerrah ciddiyetinde =)

    YanıtlaSil
  2. abbbooovv o nasıl insan kiiii???

    kol kıllarını taramak, yazarken bile kusmaya sebebiyet verecek güçte bir cümle, öğğğğghkkkkk :)))))))))

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini