boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

23 Eylül 2010 Perşembe

HUNHAR ÇİTLER

Baştan uyarayım rahatsız edici görüntüler içeren bir yazıdır (+18) 








Vay arkadaş nasıl unutmuşum da yazmamışım yıllar yılı dert ederdim oysa bu mevzuyu kendime ben.
Hani şu sokakta yürürken sayısız kez yanından geçip gittiğimiz çitler var ya, işte onlara olan takıntımı yazasım geldi.

Ulan nasıl bir zihniyettir nasıl insanlık dışı bir yapıdır o demir parmaklıklar.
Sanırsın arkasında kazıklı voyvoda yaşıyor.
Atkadaşım hadi yaptın çitini neden uçlarını sivriltiyorsun?
Hiç mi düşünmüyorsun çoluk çocuk düşer saplar kendini oralara diye?
Hadi onu da düşünemedin o sivri demirler olunca cayıdırıcı mı oldu çitler yani?
2-3 metre yüksekte olsa anlayacağım ne işin var oraya tırmanma dersin de , diz boyu yarım bir metre yükseklikte sivri uçlu çitler var sokakta.
Bir taşa takılsan düşsen üstüne bittin, yavşağın birinin kendini koruma ya da süs zihniyeti sebebi ile.
Cık cık cık ya sevgili dostlar.
Yok yamultayım diyorum bazılarını ama kalında oluyor demirler, malkoçoğlu değiliz ki bizde.
Al eline het ciivv zıvııı diye sesler kıvılcımlar çıkartarak kes, deli ediyorlar insanı.
Bari hunharca dizdin o çitleri oraya elektirikte vereydin tam olaydı.
Sanırsın çin seddi akın var adamın bahçesine bağınada önlem almış.
Yürüyün gidin lan burdan dalıcam çok pis şimdi ama hee tepem attı bak, kütleştirin o sivri uçları asabımı bozmayın.
Yanda gördüğün üzere hırsızın bir tarafına kaçmış olan çitler zaten olayı yeterince açıklıyor.Ama inan ona bile reva değil ya, olamz olsun böyle faydası çitlerin.Yazık lan.10 yılda bir hırsızı şiş kebap yapacak diye bu hunharlık tercih edilmemeli.

Hadi ben sakinleşeyim

Kaçtım (behlül gibi değil normal gittim geleceğim yine)

A©G

2 yorum:

  1. öncelikle yanlış okuyarak ortalıkta hunhar çiftler aradım =) sonra fark edip konuya dönüş yaptım. evet bizim buralarda duvara cam parçacıkları doldurulurdu. kimse tırmanmasın diye. çok acaipişler. maksat tamamen zarar vermek. adam mızrak gibi çit yapıyor oradn slküp alsam onu savaşa girerim be :P

    YanıtlaSil
  2. hakikatten öyle mızrak gibi kap arenaya çık kap 300 spartalıya katıl savaş, kana susamış çitler ya.

    eskiden icat edilmiş olsa savaşların değişmez silahı olurdu 5 metre çit arakasında 5 tane asker
    ileri doğru koşuyor allah allah yada kendi dil dinlerinde ne diyorlarsa artık

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini