boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

7 Eylül 2010 Salı

OKUMAYI ÖZENDİRİCİ HAREKETLER

Beyler yaklaşın şöyle biraz , bu konu sizi daha çok ilgilendiriyor.
Şimdi biliyoruz ki okuma oranları oldukça düşük ülkemizde.Ben de dedim ki birazdan vereceğim site bir işe yaramasa bile belki eğitime katkıda bulunur.
Sitedeki hanımlar yeni bir oluşum başlatmış ve çırılçıplak kiptap okumaya başlamışlar.Hoşlarına gidiyormuş öyle.
Ama dediğim gibi ben bu durumu özellikle yurdum sınırlarında eğitime katkı olsun diye yayma çabasına giriştim.
Hangi eğitime? diye soranlara her türlü eğitime diyor ve pis pis sırıtıyorum :)))

Özetle "Ohumalık kitaap, böyle kabı olan filan" var mı diye soruyorsanız ahan da var ohu ohu bitmez...

Fazla yazmaya gerek yok zaten okuma oranları düşük demişken uzutmak abes olur.

Verdim gitti siteyi (tıklansın diye isim değiştirdim ufaktan)

seksi fotoğraflar için tıklayınız

La la koş garılar cıbıl cıbıl gitap okuyo


http://nakedgirlsreading.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini