boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

8 Eylül 2010 Çarşamba

REKLAMLAR

Aga kafama takılıyor bu mevzu bir süredir. Hani şu reklamlarda filan böyle şarkılı türkülü, halaylı davullu zurnalı atraksiyonlar yapıyorlar ya akılda kalıcı olsun diye ,işte o şarkıları söyleyen kişilerin ruhi haliyetini
merak ediyorum ben.

Adam-kadın her ne ise bir ürüne türküler şarkılar düzüp çılgınca söylüyor.
Tamam aklımızda kalıyor bi şekilde o tını beynimizi kıtır kıtır kemiriyor ama ya o söyleyen o şarkıyı yazan?
Nasıl insanlardır,nasıl uyurlar geceleri ?
Hele ki bir tane makarna var anam anam unutmak imkansız cingılını , çılgınlığın ötesinde bir şey.

VERONELLİ

veronelli, veronelli
bizim makarnamız belli
işte nefis türk lezzeti
veeerooonellllliiii
ister soslu ister sossuz
ziyafetler olmaz onsuz
veronelli makarna

merak edip kendini yakmak isteyenler için:

Tanıtım Cıngılı -Şu Türklerin Yaptığına Bak

http://www.veronelli.com.tr/makarna/basinkosesi.aspx

Bu şarkıyı pardon reklamı dinlerken söyleyen kız gözümde şöyle canlanıyor, elinde koca bir bıçak
(piçak da olur yöresel) tüm ailesini katletmiş, üzeri kanlı filan, evi darma duman etmiş, mutfakta bu
şarkı eşliğnda makarna pişiriyor.

Evet abartmıyorum bu şarkı bana bu cinnet anını öncesini ya da sonrasını çağrıştırıyor.
Ben mi psikopat alt benliklerimin seslerini duyuyorum yoksa şarkı mı zaten deliliğin kendisi bilemedim.

"Sevgili günlük bugün Napolyon zaferlerinden bahsetti, ben yani Anakin Skywalker, pambık pirenses ve yedi samuray oturup dertleştik reklamlardan filan bahsettik sonra makarna bişirip yidik."

şeklinde yazmaya başlamak üzereyim, bakırköy ruh ve sinir hastalıkları koğuşundan sesleneceğim gibi hissetiririyor bana bu reklam cıngılları.Radyofobi (radyo dinleme korkusu olarak uydurdum) başlayacak
bende galiba.

Neyse canlar ciğerler olayım bu kısaca, varsa benzer deliler pardan aynı benim durumda olanlar beklerim bizim koğuşa paylaşalım dertleri.

A©G

5 yorum:

  1. haklısın ama enteresan bir durum da, nefret ettikçe zırt pırt karşına çıkıyor ve zamanla bir bakmışisın diline pelesenk olmuş hewr an her yerde söylemeye hazırsın..Örneğini bile verebilirim,ntv ve ntvspor da çıkan basketbolla ilgili remix,se se se semih erdennn vb sürüp giden ilk 4 gün uyuz oldum ama 3 gündür özellikle durmadan şunu diyorum
    Blok Geldi,Faul Dedi..... :) blooddiamond

    YanıtlaSil
  2. hahahah evet işte bu, koğuşa hoş geldin, aynen bende kafamda sürekli söylüyorum takıldımı bu tip şarkıları. sesli olarak söylemekten çok korkuyorum a dostlar :)))

    YanıtlaSil
  3. senin ağzı yüzü kanlı kinin mutfakta yemek yapması olayı aklıma şu vakayı getirdi =)

    http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=192171

    YanıtlaSil
  4. komşum hoşgeldin , sen olmadan olmaz.

    gönderdiğin haber de cuk oturmuş. :)))

    YanıtlaSil
  5. hoşbulduk ve günaydın komşu =)

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini