boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

18 Ekim 2010 Pazartesi

İSTANBUL KANATLARIMIN ALTINDA


Bu fotoğrafın bende hem iyi hem kötü anılaraı var malesef.

Geçtiğimiz hafta sonu bu güzelliği kullanma şansına eriştim.

İnanılmaz bir deneyimdi, havadaki özgürlüğü tarif etmek imkansız herhangi bir uçak yolculuğu ile alakası da yok.

Lövyeyi kavradığınızdaki his, her hareketiniz uçağın verdiği  tepkiler muhteşem anlatımı tarifsiz.


Negatif , pozitif G etkileri heyecan verici kalbinizi yerinden fırlatıyor.Yanımda çok tecrübeli bir pilot vardı ve sağ olsun kalkıştan itibaren inene kadar kumanda sürekli bendeydi hiç müdahale etmedi uçuş boyunca sadece inerken destek aldım zor tabi iniş adamcağız da kendi hayatını düşünüyor haliyle :)))

İstanbul üzerinde bu güzellikle uçmak istanbul'u yukarıdan izlemek ayrı bir şenlikti benim için.

Bir kaç kare çekmiştim dışarıdan kabin içinde de görüntüler var ancak esas yanımdaki eğitmen pilot benim makinamın sd kartını alıp tüm uçuşu videoya çekmişti. (ben uçağı kullandığım için o kendi mini kamerasına takmıştı kartımı)

En azından ben öyle sanıyordum ama eve geldiğimde kart boştu uçuşun gökyüzündeki hiçbir anı kayıt edilememiş :(
Çok üzüldüm tabi ama yapacak birşey yok bu harika anıyı sizinle paylaşmak isterdim görsel olarak ama ancak bu şekilde paylaşabiliyorum :(

A©G

5 yorum:

  1. ahh bee!! ne güzelmiş bu böylee....
    peki merak ediyorum ehliyet ya da ne halt deniyorsa ona gerekmiyor mu bunu kullanmak için?

    YanıtlaSil
  2. gerekmez mi hiç tabi gerekiyor ben de zaten f-16 pilotu olduğumdan gerek yok :))) (sadece bilgisayar oyunlarında tabi)

    şaka şaka, kesinlikle lisans gerekiyor iki tür lisans var birisi ticari diğeri normal. normal lisans alınca uçak kullanım hakkı ve ehliyetine kavuşuyorsunuz ama ticari uçakları vs uçuramıyorsunuz.Hazerfen de bu tür eğitimler veriliyor çeşitli fiyatlar var.Ya da benim gibi bir gözetmen pilot eşliğinde eğitim uçuşları yaparak da en azından havada belirli irtifada uçuş denyimi yaşayabilirsiniz.Sağ olsun benim hocam neredeyse kontrolü tamamen bana bıraktı iniş hariç tabiki :) tavsiye ediyorum uçun arkadaşlarım, istikbal göklerdedir diye boşuna söylememiş Atam.

    YanıtlaSil
  3. ben lisedeyken pilot olmayı çok istemiştim ama pilotluk okumak için fen-matematik okumak gerekiyordu ve benim matematik bilgim 2x2'den ibaretti :)
    o zamandan beri hep aklımdadır...

    YanıtlaSil
  4. hazerfende gidip ufak bir eğitim almanı bir uçuşa katılmanı hatta kullanmanı tavsiye ediyorum, belki ondan sonra gerekli lisansları almak için kursa başlarsın.

    http://www.topair.com.tr/ burası benim gittiğim kurs, ama orada başka bir firma daha vardı araştırmanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. ben bununla hemmen ilgileneyim. en azından bir test sürüşü yaparım :))

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini