boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

9 Kasım 2010 Salı

ÖYLE DEME TEMBELLİK DE GÜZEL BİRŞEY

Bu aralar nasıl miskin nasıl tembelim anlatamam.
tam olarak bezgin bekir modundayım.

Bilok yazmak bi yana okumak bile hayal.
bugün biraz kendime gelir gibi oldum azcık elim gitti klavyeye.

Sanırım yorgunluktan, bu yeni iş beni yoruyor baya.
eve gittiğimde sevdiğim o caanım film yada dizileri izlerken sızmış oluyorum çoğunlukla.

Geçen haftasonu full yattım ye iç yat modu yaptım, ne yalan söyleyeyim böyle tembellik de fena hoşuma gitti.

bir ayı geçti spor salonunun semtine uğramaz oldum, allahım ne oluyor bana :)

Tembellik çok güzel birşey sanırım ya etkiledi beni sevdim onu.

Gerçi tembellik de bi yere kadar yavaştan hareketlenip toparlanma kendimi dışarılara atma vakti geldi hissediyorum.

Bayram da geliyor zaten her ne kadar birleştirilmemiş bir baram da olsa güzel bir tatil.
artık nerelere gitsem nasıl yapsam bilmiyorum kafamda türlü türlü planlar kovalıyor birbirini.

Bu vesile ile siz dostlarda yakın istanbul ve istanbul içi mekan önerileri bekliyorum.
Şehir dışı veya yurtdışı şu an için hayal zira tatilin bir kısmını memleket ziyareti sebebi ile trakya bölgesinde rakı meze eşliğinde geçireceğim özledik memleketide tabi.

Neyse şimdiden tüm arkadaşların bayramını kutlar iyi tatiller dilerim büyükleri ihmal etmeyiniz lütfen canlar.

mucksss

A©G

5 yorum:

  1. amanıınn sen trakya'nın niresindensin acep?

    ormanlık, yeşillik yerlere at kendini. klasik ağva, şile, abant, polonezköy olası yerlerden misal :)

    YanıtlaSil
  2. heheh sağ ol NzN tavsiyeler için, ben trakya'nın başkenti edirnedenim , her ne kadar doğma büyüme istanbullu olsam da memleketime bayılırım.

    YanıtlaSil
  3. amanıınnn toprak çektii ben de edirne liyim oleyyy:))

    YanıtlaSil
  4. OOOO süper valla hemşoma bak ya , seni blog listemin tepesine çıkartıyorum acil :)

    bayramda memleket havası alman dileğiyle şimdiden iyi bayramlar ;)

    YanıtlaSil
  5. bayramda malum beyrut yolları taştan...

    sana da en tatlısından nefis mi nefis bi bayram dilerimm hemşo'cum:)

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini