boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

2 Kasım 2010 Salı

PERMATİK KORUMASINI HİÇE SAYMAK

 PERMATİK KORUMASINI HİÇE SAYMAK delikanlılık değildir diyor ve devam ediyorum.

Aile yanına ziyarete gitmişim.Oh mis gibi dinlence,sabah uyandım.Durduk yere traş olayım orman kaçkını gibi gezmeyeyim fikri düştü aklıma.Zaten yeni kalkmışım gözler yarım açık,tansiyon yerlerde ayakta zor duruyorum traş neyime ama işte akacak kan damarda durmuyor.
Neyse kendi jiletim yanımda değil babamın sıfır ak mı ak plastik mi plastik permatik gözüme ilişti.
Sakallarda baya uzun dedim şimdi kendi kendime bu öneüdeki koruma tıkanacak traş keyfimi zehir edecek kırayım ben bunu.(Evet Türküm doğruyum çalışkanım)

Delikanlı adam korumalı permatikmi kullanırmuış diye gazladım kendimi.Ama tabi erkeklik de bi yere kadar tırnak makası ile ufak bir hareket çekerekten kestim öndeki korumayı.Ama lanet şey kopmamış tam.
Üşendim tabi elle kırarım ya zaten kestim dedim.demez olaydım hayatımda yaptığım en büyük salaklıklardan biri oldu.Abanmamla zaten kırık olan koruma koptu ve çıktı.
Önce birşey hissetmedimSonra bir sıcaklık hissetmeye başladım ve ciddi bir kanama.
Hemen tuvalet kağıdı ile tampon yaptım diğer elimle de bastırıyorum.Ama hala kanıyor.
Sonra fark ettim ki iki başparmakda uclardan düzleştirilmiş permatikle.Tabi baya bir kan kaybetmişim uğraşırken zaten yeni de kalkmışım.Gözlerde ufaktan karaarma başladı sonra hızla arttı.
Ben gözümü açmaya çabaladıkça o kapanıyor.En son hatırladığım eski tip televizyonları kapatınca ortada bi çizgi oluşurdu parlak ve ekran kararırdı ya ahanda aynısı oldu yeminle.küt gitmişim orada.

Rüyamda kolum acıyor, bir uyandım bayılmışım kolum çamaşır makinasının kapağında asılı kalmış ondan acıyormuş.Allahtan asılı kalmış yoksa fayans zeminlerde kafayı gözü de dağıtırmışım.
Üzeimdeki sarı pijamalar kan revan, sanki kill bill filminden fırlamış gibiyim.
Aşağı indiğimde bizimkiler hayalet görmüş gibi korktular, hemen hastaneye tabi.Yaralar sarıldı filan döndük normal yaşama.

Olayın refah partisi'nin gündemde olduğu dönemlerde gerçekleşmesi duruma ayrı bir traji komiklik katmıştır.Neyse ki sadece ucundan acık gitmiştir.Tabi yinede 2 hafta başparmaklar refah partili işareti yapar pozisyonda sargılı gezilmiştir.

Yaa işte böyle çocuklar jiletle oyun olmaz ibret olsun...

A©G

4 yorum:

  1. ama bu komik olmuşşş, kusura bakma da ne halt yemeye kalkıp adamların korusun diye yaptığı korumayı kırıyorsun kii :))
    geçmiş olsun tabiii bu arada!!

    YanıtlaSil
  2. her renk ninja filmi üzerine cüniiiyt arkın filmi izleyen bir çocuğun geldiği son noktadır efendim bu permatik kırma hareketi.
    Tabi uzmanlık çalışma disiplin gerektitrir yoksa parmaklar ucundan acıkkkk :)))

    YanıtlaSil
  3. okumaya başladığımda yüz gitti dedim,kısmen haklı çıktım,parmaklar gitmiş...
    geçmişolsun, bir de küpe tabi ki :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler ebruli :)

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini