boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

29 Aralık 2010 Çarşamba

SARIYER BEHÇET KEMAL LİSESİ

Benim için bu yıla damgasını vuran olaylardan birisi paylaşayım istedim.
Herkes keşke bu liseliler gibi duyarlı olsa diyorum ve canı gönülden tebrik ediyorum.
Öyle bir geçer zaman ki dizisindeki Mete karakteri gibi liseliler diliyorum o okul müdürlerine de :)
En azından bu haberi ileterek deswtekte bulunalım.

Aşağıda ntvmsnbc haberini bulabilrisiniz

"

Kantine protestoya polis dayağı

Zamlara karşı evden getirdikleri yiyecekleri okul arkadaşlarıyla paylaşarak kantini boykot eden lise öğrencilerini okul yönetimi engellemek istedi; yönetimin çağırdığı polis üç öğrenciyi göz altına aldı.

ntvmsnbc
Güncelleme: 14:41 TSİ 28 Aralık. 2010 Salı
İSTANBUL - Sarıyer Behçet Kemal Çağlar Lisesi öğrencilerinin okuldaki kantin zamlarını protesto etmek için yaptıkları boykot sonrası, polis üç lise öğrencisini darp ederek göz altına aldı.
Bianet internet sitesinin haberine göre Baltalimanı'ndaki lisede dün öğrenciler kantinin pahalılığına karşı kantin boykotu başlattı; topluca aldıkları simitlerle evlerinden getirdikleri kek ve börekleri okulda birbirleriyle paylaştı.
Öğrencilerin ifadelerine göre, bir müdür yardımcısı önce yiyeceklerin satıldığını öne sürüp öğrencilere müdahale etmek istedi. Öğrenciler satış yapmadıklarını söyleyince "Bu simitlerin içinde uyuşturucu satmadığınızı nereden bileyim?" diyerek boykota son verilmesini istedi ve masayı dağıtmaya çalıştı."

http://www.ntvmsnbc.com/id/25165233/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini