boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

31 Aralık 2010 Cuma

YENİ YIL 2011

Bir yılın daha sonuna geldik, iyi kötü geçti, yani kısacası giden gitti gelene bakalım diyorum.












Ben bu yıl evdeyim dışarıya çıkmayacağım çünkü Victoria's Secret melekleri bize misafir olacaklar.
Ayıp olur şimdi onlara gelmeyin diyemem.


Hepinize mutlu yıllar herşey gönlünüzce olsun.













HOŞ GELDİN 2011 :)


7 yorum:

  1. ama bu meleklerden ben bile alamadım anacım gözlerimi...
    allaa allaa bizden kestikleri bacak boylarını yanlışlıkla bunlara vermişler zaten
    .
    gıcık!!

    YanıtlaSil
  2. :)) valla yorum harika :))

    biz bunları bayan olarak saymayalım en iyisi bunlar klasman dışı olsun hani böyle yarışmalara gösteri amacıyla falan katılan ekipler olurya onlar gibi...

    YanıtlaSil
  3. tahta bacak anam bunlar hani sirklerde eğlencelik olanlar var ya hah! işte onlardan :))

    YanıtlaSil
  4. ne var yani istesem ben de takarım o tahta bacaklardan olurum 2.80

    iş bacakla bitse tabiii.....

    YanıtlaSil
  5. kendi ile barışık insanları seviyorum hemşo helal sana sabah sabah neşelendirdin ortamı.

    bende yeni birşeyler yazayım istiyorum ama kafamda çok çeşitli konuşar var nerden girsem nasıl etsem diyordun, sayende yorum yazarak biraz olaya ısınmaya başladım :)

    bu arada nişan için tekrar tebrikler ve mutluluklar

    YanıtlaSil
  6. aa hemşocumm
    benim boy 1,80 ölçülerim de 90-60-90 oldugu için bu kadar rahatım anacım :)) ahahaha

    yaz cicim yaz, bol bol yaz da eğlenelim azcık....

    çook teşekkür ederim. nişan dedikçe de bi komik geliyor ki kulaga sorma
    biz de allhın emri peygamberin kavli lafları bile geçmedi. herkes akşam içilecek rakılara odaklandıgı için kakara kikiri ile geçti gittiii :))

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini