boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

11 Ocak 2011 Salı

AKARYAKIT ZAMLARI


Alem Fm adlı radyoda Nihat Sırdar ve Sivri Sinek'i tanımayan yoktur sanırım. Bir süredir "eylemce" adı altında akaryakıta yapılan yüksek zamları ve yüksek oranlı vergileri kutluyor.


Bu kutlama her sabah 8:00 da ve akşam 19:00 da yapılıyor. bu saatlerde 89.2 yi açarsanız radyolarınızda zaten detayları bizzat dinleyebileceksiniz.

Özetle trafikte araçlarınızın dörtlü flaşörlerini açarak damat havası eşliğinde "eylemceye" katılıyoruz.Yani trafikte ateş böceği gibi yanan flaşörlerin sebebi budur... Benden duyurması...

Bu arada bir başka radyocu Cem Arslan (best fm) da "BENZİN 4TL" diye haykırarak duruma parmak basıyor, program içerisinde güzel parodiler de hazırlamış bununla ilgili, trafikte yüksek fiyatlı benzinle giderken iyi oluyor bu tip programlar dinlemeyen varsa bir denesin derim.



Başka bir nokta da imkanı olan bazı arkadaşlar ise benzin almak için Suriye'ye gidip geliyormuş, bende giderdimde alıp gelene kadar biter depo :)) uzak istanbul'a :)))

http://www.ortadoguajans.com/haber_detayi.asp?id=2108













ALEM FM FREKANSLARI Adana 103.8;Afyon 90.4;Alanya 89.3;Ankara 105.3;Antalya 89.3;Aydın 92.3;Ayvalık 98.3;Balıkesir 90.7;Balıkesir/Susurluk 89.0;Bandırma 89.3;Bodrum 90.3;Bolu 94.2;Burdur 92.0;Bursa 89.2;Bursa/MKP 90.0;Çanakkale 89.3;Çeşme 89.3;Denizli 89.3;Diyarbakır 92.3;Edirne 101.3;Erzurum 89.3;Eskişehir 89.3;Fethiye 96.7;Gaziantep 102.5;Isparta 91.8;İstanbul 89.2;İzmir 89.3;Kahramanmaraş 89.0;Kalkan 89.3;Kaş 89.3;Kayseri 88.7;Kocaeli 89.2;Konya 89.3;Köyceğiz 89.3;Kuşadası 105.8;Kütahya 91.3;Malatya 97.8;Manisa 89.1;Manisa/Akhisar 93.0;Marmaris 89.3;Mersin 90.3;Muğla 89.3;Rize 94.6;Sakarya 101.8;Samsun 88.0;Sivas 102.2;Tekirdağ 90.3;Trabzon 89.3;Zonguldak 90.0

4 yorum:

  1. abim de bir ara yunanistan'a gidiyordu benzin almak için. şimdi onu da zorlaştırdılar galiba. emin degilim tam olarak ne oldu ama o kadar sık gidemiyor.
    benzine gelen zama rağmen istanbul trafiğinde değişen bi şey olmuyor. buna ne diyorsun peki?

    YanıtlaSil
  2. ne diyeceğim ÇARESİZLİK çoğunlukla, tabi keyif içinde vardır ama esas sebep bence çaresizlik, hergün eziyet çeken biri olarak trafikte şunu söyleyebilirim, yıllarca araba almaktan kaçındım ama en sonunda dayanamadım, servisi olmayan bir insan için işe gitmek eziyet İstanbul'da, metrobüse binsen ayakların yere basmadan havada gidiyosun zaten kalabalıktan, ineceğin durakta inebilmek büyük meziyet gerektiriyor, diğer toplu taşıma araçlarıda farksız. malesef insanlar 10 tl de olsa bi şekilde bu çaresizlik mecburiyet ikileminde trafik yaratmaya devam edecekler, belki bir gün toplu taşıma iyileştirilirde bizde trafikten kurtuluruz...

    YanıtlaSil
  3. toplu taşıma konusunda kesinlikle haklısın. fakat gavurcanların yaptıgı gibi car pool denen aynı yöne gidenlerin araba paylaşması organize edilebilir sanki hoş bu sefer de güvensizlik giriyor devreye. internetten tanımadıgın adamın arabasına biner misin? ben binmem mesela!

    YanıtlaSil
  4. yani binmek ne kadar mantıklı düşün???
    günümüzde taksi ile yolculuk bile ne kadar güvenli tartışılır, kaldıki hiç tanımadığın birileri ile yolculuk yapacaksın, bence olmaz bizde o :) hem şöför hemde yolcu için riskli bir durum, çindeki gibi bisiklet olabilir çözüm belki

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini