boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

12 Ocak 2011 Çarşamba

EYVAH EYVAH



http://www.dvdfilmizle.net/wp-content/uploads/film-resim/eyvah-eyvah-2.jpg adlı siteden alınmıştır....


















Bir Trakyalı olarak ve bununla gurur duyarak bu filmden bahsetmemek olmaz.

Onca vurdulu-kırdılı şiddet içeren filmlerden sonra Trakya ruhunu bizlere böylesine güzel yansıtan Ata Demirer ve ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum.
İzlemeyen varsa ısrarla tavsiye ediyorum.
Aslında iki bölüm gibi değil uzun olan bir filmi ikiye bölmüşler gibi düşünün, ileride dvdler çıkınca ikisini çok rahat peşpeşe sıkılmadna izleyebilirsiniz.

Filmde müziklerden tutun görüntülere oyunculuğa kadar herşey çok güzel.
Fazla uzatıp film hakkında spoiler içeren bilgi vermekten korkuyorum, ama söylemeden edemeyeceğim eyvah eyvah 2 de bir rakı sofrası muhabbeti var komaya girdim gülerken :)))
Dediğim gibi Trakyalı bir izleyen olarak gurur duydum, hepinize iyi seyirler...

Not:  Site Altında Blogda yer alan içerikle ilgili açıklama yazmış olmama rağmen fotoğrafın çalındığına dair bir uyarıda bulunmuşlar, "çalmak" çok ağır bir itham olsada kendilerinden özür dileyerek fotoğrafı kaldırıyorum.Sonuç olarak burası ticari amaçlı bir site değildir ve sadece bazı içerikleri paylaşmaktayız.İlgili sitenin fotoğrafı kaldırılmıştır.Yine hatırlatılır ki site içerisindeki bazı içerikler başka sitelerden alınmıştır, istenirse link üzerinde takip edilerek ilgili sitelere ulaşılabilir.Benim olmayan hiç bir içerik için bana aitdir diye bir ibare kullanmadığımı tekrar bildirmek isterim.

2 yorum:

  1. ben de izledim. süper bir film. ilk filmi de defalarca izlemiştim zaten. ve evet dediğin mantar sahnesi ve balıkçı sahnesi gözlerimden yaş getirdi =))) gerçekten böylesine basit şekilde abartmadan bu kadar çok güldürebiln bir film. yapanların ellerine emeklerine sağlık. bu arada motosikletin önündeki rüzgarlık kesinlikle damacanadan yapılmış :D

    YanıtlaSil
  2. HAHAH EVET KOMŞU HAKLISIN SÜPER TESPİT, DAMACANA OLMASI ÇOK MUHTEMEL :)))

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini