boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

24 Ocak 2011 Pazartesi

İSTİKLAL CADDESİ KADAR


Şebnem Ferah'ın o güzel şarkısını çektiğim bir fotoğraf ile süslemek istedim...

Şebnem Ferah - İstiklal Caddesi Kadar 

Alnımdan akan ter sana hiç değmedi
gözümden damlayan yaş denizi bulmadı
bir sokak gördüm rüyalarımda
gecelerce hiç sana çıkmadı
sadece yarım saat tutuştu elele
o saat durmadı
düşünüyorum ne kadar sevmiş olabilirim.
Düşünüyorum sen ben ve bir yol
başka bir şey yok elimde hafızamda
düşünüyorum ne kadar yer etmiş olabilir
istiklal caddesi kadar
anları birer birer topladım sakladım
tarihi ortasında gelecek aradım
hücreme girdin dokundun hücrelerime
buluttum ilyas.info damladın
cümleler kaçtı dağıldı dört bir tarafa
sadece bir noktayım
düşünüyorum ne kadar sevmiş olabilirim.
düşünüyorum sen ben ve bir yol
başka bir şey yok elimde hafızamda
düşünüyorum ne kadar yer etmiş olabilir
istiklal caddesi kadar...

3 yorum:

  1. bir kere daha anladım neden artık istiklal'e çıkamadığımı. sinir geliyor kalabalıkta yürüyemeyen insanlarla aynı yollarda olmaktan..

    YanıtlaSil
  2. foto da pek güzelmiş hemşo'cum...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler hemşo,

    dediğin gibi taksim tarafı hep kalabalık fotodaki kadar olmasada tabi

    beğenmene sevindim, diğer çalışmaları merak edersen

    http://www.flickr.com/photos/invicto/

    buradan bakabilirsin

    YanıtlaSil

Çekinme dök içini