boşuna ninjayız demedik işte kapı gibi diplomam

Flickr Hesabımı Ziyaret Etmek İstersen Buyur

invicto - View my most interesting photos on Flickriver

23 Eylül 2011 Cuma

The Vampire Diaries



Evet konumuz Vampir Günlükleri.
Bilirsiniz (harbi biliyor musunuz la?) zombili filmlere bayılrım vampir kurt adam türleride severim.
Başlarda ilkokul terk bir dizi gibi algılayıp "eööggh bu ne yeaa ergen kız dizisi bu" desem de şimdilerde güncel olarak takipteyim efendim itiraf ediyorum. Belli bir yerden sonra özellikle 2.sezondan itibaren oldukça saran dizidir.
Gerek senaryo akışı gerek karakter bolluğu gerekse karakterlerin git gelleri diziye beni iyice ısındırdı.
Fazla anlatıp da izleyenleri ya da izleyecek olanları kahretmek istemiyorum. Gerekirse yorumlar üzerinden konuşuruz sizlerle izlenimlerimizi.

Düşündüm madem diziyi izliyorum tüm sevenlerine hizmette bulunayım linkleri de paylaşayım istedim.
Öncelikle bu siteye üye olunuz daha sonra bu linkten ilgili bölüme girip paylaştığım sezon linklerine ulaşabilirsiniz.

Hadi bakalım bi ısırık da siz atın :)


photo from: http://www.zastavki.com/rus/Movies/wallpaper-55130.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çekinme dök içini